رسیدگی ۲ شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی کرمانشاه/ نقش پیشران دفاتر خدمات مسافرتی در صنعت گردشگری استان

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در جلسه رسیدگی به شکایت از ۲ دفتر خدمات مسافرتی استان گفت: دفاتر خدمات مسافرتی نقش پیشران در صنعت گردشگری استان را دارند و باید با ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران به رونق گردشگری استان کمک کنند.

به‌گزارش میراث‌آریا، علیرضا مرادی بیستونی روز سه‌شنبه ۴ آذرماه در جلسه رسیدگی به شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی استان بیان کرد: در این جلسه شکایات وارده به ۲ دفتر خدمات مسافرتی استان با حضور نماینده این مجموعه‌ها، افراد شاکی و اعضای جلسه بررسی شد.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه افزود: این شکایت در قالب ۲ شکایت بود که با حضور نماینده‌ها و شکات بررسی و منجر به رای شد که در هر ۲ مورد دفاتر متعهد به پرداخت زیان مسافران شدند.

او تصریح کرد: دفاتر خدمات مسافرتی نقش پیشران در صنعت گردشگری استان را دارند و باید با ارائه خدمات مناسب و جلب رضایت گردشگران به رونق گردشگری استان کمک کنند.

مرادی بیستونی با بیان اینکه ارائه خدمات مناسب به گردشگران با هدف بازگشت مجدد آن‌ها و معرفی مناسب از استان یک ضرورت است، گفت: تاسیسات گردشگری باید دقت و جدیت بیشتری در نوع تعامل و خدمات دهی به گردشگران داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه همه تلاش خود را برای جلب رضایت گردشگران به کار خواهیم گرفت، گفت: با تخلفات احتمالی در این حوزه بدون مماشات برخورد می‌کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری استان کرمانشاه در خاتمه اظهار کرد: دفاتر خدمات مسافرتی جایگاه ویژه‌ای در صنعت گردشگری استان دارند و ما در کنار نظارت بر نحوه عملکرد آنها، حمایت‌های لازم را نیز از فعالین این حوزه خواهیم داشت.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403100400228
دبیر مرضیه امیری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha